Esthecin Serum, hoe staat het er nu een jaar later voor?

Een jaar geleden begon ik met het gebruik van het Esthecin Serum. Ik was sceptisch…ik had al zoveel geprobeerd. Bij mij begon het toch al heel snel te werken. Sneller dan bij anderen. Het hele verhaal van hoe mijn haar echt heel lelijk werdt door medicatie en hoe ik ben begonnen met het Esthecin Serum kun je hier en hier teruglezen. In deze blog vertel ik over het gebruik en het effect dat het serum op mij heeft gehad en hoe het er nu voor staat.

En zo begon ik een jaar geleden met het gebruik van het Esthecin Serum

Een jaar geleden ben ik dus Ambassadeur van Esthecin geworden en ben ik begonnen met het gebruik ervan. Eigenlijk is het heel simpel en hier op mijn Instgram kun je een filmpje terugvinden van hoe ik het serum gebruik. Normaal gesproken moet je het wel een tijdje gebruiken voordat je weer haargroei begint te zien. Na drie weken gebruik zag ik hele kleine haartjes (noem het stoppeltjes) tevoorschijn komen! Ik nam contact over met Esthecin en kreegt de horen dat ik waarschijnlijk een snelle haarcyclus heb en het daarom bij mij sneller werkt. Ik was in elk geval heel erg blij!

Mijn haar toen…

Zoals je hebt kunnen lezen was mijn haar door medicatie helemaal dun en stijl geworden. Helaas ook na het stoppen van de medicatie werd mijn haar er niet beter op en groeide het heel erg langzaam. Ik had gehoopt mijn natuurlijke krul weer terug te krijgen maar begon te vermoeden dat deze voor altijd weg was. Op de fotos kun je zien hoe mijn haar in die tijd was. Dit was nadat ik er een heel stuk vanaf geknipt had in de hoop dat het iets zou uithalen.

Je ziet hierboven op de foto duidelijk de kale plek bij mijn haaraanzet zitten en het kleine beetje volume dat er zit dat komt door het stijlen want anders lag het helemaal plat. Zelfs permanent bleef niet zitten en was er na twee weken weer uit.

Mijn haar nu…

Nu inmiddels 4 jaar na het hele gedoe met medicatie en 1 jaar na het gebruik van Esthecin is mijn volledige krul weer terug. Het kleine stukje dat nog stijl was heb ik afgeknipt en al het andere dat je op onderstaande foto’s ziet is allemaal nieuw uitgegroeid. Dit komt niet perse door het Esthecin Serum. Op een gegeven moment begon ik namelijk te merken dat al mijn “nieuwe haar” wel weer “golvend” tevoorschijn kwam. En zo liep ik dus met half slag en half stijl haar waardoor ik toch maar die stijltang bleef gebruiken want anders zag het er weer niet uit.

Wat je ook op de foto’s ziet is dat die kale plek die ik had aan het verdwijnen is. Ook daar groeit weer nieuw haar. Mijn haargrens is naar voren gekomen en mijn haar groeit dikker terug. Dit is in mijn ogen wel een duidelijk effect van de Esthecin. Door het gebruik ervan heb ik weer meer en dikker haar en daar ben ik onwijs blij mee.

Conclusie:

Ik ga nog even vrolijk door met het gebruik van het Esthecin Serum. Ik ben ontzettend tevreden over dit product en trots dat ik ambassadeur mag zijn. Ook raad ik het zeker aan als je zelf ook last hebt van beginnende kaalheid of je haar gewoon een flinke boost wilt geven.

Esthecin is onder andere te koop bij bol.com je kunt kiezen voor 1 maand of 3 maanden. Houd er bij het kopen rekening mee dat je het minimaal 3 maanden moet gebruiken om echt effect te kunnen zien. En mocht je hier vragen over hebben dan kun je hieronder een berichtje achterlaten.

Liefs Dalia

*Dit is een gesponsord artikel.

Plaats een reactie